Friday 9 January 2015

Sales and Inspiration

 Items: 
Bag: Tory Burch; Dress: Stone_Cold_Fox  available on Revolve

It’s a sales time! Ok, it has been already for a while, but it is still on and the temptation is high. I think it is a great opportunity to do some shopping in advance for spring or buy some items you really wanted, but you were hesitant to spend too much. For some of us it is just another perfect excuse to do some “little, minor” shopping :)

Je tu čas slev. Fajn, slevy tu jsou už nějakou dobu, ale stále pokračují a tak pokušení je velké. Určitě je to skvělá příležitost si něco nakoupit dopředu na jaro nebo si koupit něco ještě na současné zimní období, něco co jsem chtěli, ale váhali jsme utrácet. A pro některé z nás je to opět další výmluva proč si udělat nějaké ty "malé, menší" nákupy :)



 My closet is full, like really, really full. I always feel the doors will just pop out and hit me, but I rarely have enough. I also have a bad habit as I feel really bad and sad anytime I am about to do my “wardrobe cleanse” and get rid of some items I no longer wear. Despite this, everyday, I feel like I have nothing to wear and when I see something nice, my shopping mode turns on, wallet and credits cards start shaking, because they know I want to use them, and suddenly my arms become so strong that I can hold and take tons of items to the fitting rooms :D To say the truth, I usually buy none or just few of those I try...
 While surfing online I came across quite a few beautiful items that caught my attention. I am not saying those are the best available, but I just randomly saw them and selected, also for your inspiration, there is undoubtedly more out there to see and get inspired by:) My favourite shopping sites include Asos, Shopbop and specific brand-sites such as Mango. Yesterday, while browsing Asos, I came across Revolve. I find this site really nice and interesting, they offer many brands such as Rebecca Minkoff, T by Alexander Wang, Diane von Furstenberg and other brands I did not know about, maybe you know them, which is great, because I like getting to know new brands, sources of inspiration and just wearing something more unique. Obviously, it is one of those more expensive online sites, but I found really nice items on sale there, which I picked to share with you :) I do not have any experience with this e-shop, but since there are so many beautiful clothes, bags, accessories and other wardrobe essentials, I will probably buy something there in the future or at least get inspired to create new interesting looks :)
Here are some of the other items I like:


Moje skříň je plná, jakože vážně, vážně plná. Pokaždé mám pocit, že na mě vyletí dvířka a praští mě. Jedním z mých zlozvyků také je, že se cítím vždycky hrozně provinile a smutně, když mám udělat "očistu šatníku" a zbavit se nějakého kousku, který už delší dobu nenosím. Přesto mám každý den pocit, že nemám co na sebe a když vidím něco hezkého, tak se mi nastartuje "nákupní mód", peněženka a kreditní karty se začnou třást, protože už tuší, že je hodlám použít, a moje ruce se najednou stanou tak silnými, ze by odnesly cely obchod do zkušebních kabinek :D. Abych řekla pravdu, většinou si nic nekoupím, anebo jen pár kousků z toho všeho, co si zkouším...
 Narazila jsem na několik vážně pěkných kousků během prohlížení si různých slev online. Neříkám, že ty co vám tu ukazuji jsou tím nejlepším, co se dá momentálně najít, ale jde pouze o pár kousků na které jsem náhodou narazila a vybrala pro Vaší inspiraci, nepochybně je jich tam daleko více na výběr a inspiraci :) Mezi mé oblíbené e-shopy patři stránky jako Asos, Shopbop a konkrétní stránky značek jako je například Mango. Včera jsem při brouzdání po Asosu narazila na další e-shop Revolve. Tato stránka se mi moc zalíbila, nabízí mnoho známých značek jako například Rebecca Minkoff, T by Alexander Wang, Diane von Furstenberg a mnoho dalších značek, které jsem do té doby neznala, možná že Vy ano, což je super, protože ráda poznávám nové značky, zdroje inspirace a prostě nosit něco trošku jedinečného. Očividně, tento eshop je jeden z tech dražších, ale našla jsem tam opravdu úžasné kousky ve slevě, které jsem pro Vás vybrala na ukázku. Nemám s touto stránkou tedy žádné zkušenosti, ale mají tam tolik krásných věcí od oblečení, po kabelky, doplňky a další nezbytnosti. Asi si tam v budoucnu něco koupím anebo tam přinejmenším najdu inspiraci na výběr outfitu :)
Tady se můžete inspirovat pár kousky, na které jsem naraliza :)



I chose this bag for its beautiful colour, plus it is really chic. You can either were it as a backpack or handbag, so it is very versatile :) What I like about the skirt is the asymmetry and the leather hem making it something more than just skirt, I guess these are another items on my wish-list :)

 Vybrala jsem tuto kabelku kvůli té krásné barvě a navíc mi přijde velice chic. Dá se nosit jako baťůžek nebo kabelka do ruky, takže všestrannost vede :) Co se mi líbí na té sukni, je její asymetrický tvar a kožený lem, což z toho vytváří něco více než jen sukni. Hádám, že tyto kousky skončí na mém wishlistu :)

 Shirt/top (white and yellow): Promod

 Colourful jacket: Sanctuary (Revolve)

I am a person loving jackets, covers, oversized sweaters, coats and anything alike. I like that you can just take simple, basic shirt or top and such a nice colourful jacket or coat completes the outfit, adds something "spicy", eye-catching and interesting in it.

Jsem člověk, co miluje různé bundy, saka, covery, oversized svetry, kabáty a cokoliv tomu podobné. Líbí se mi, že si stačí vzít obyčejné, basic tričko nebo top a takový podobný krásně barevný kabátek tomu dodá šmrnc a doplní celý outfit, přidá tomu něco "ostřejšího", na pohled zajímavého.

 Shorts: RVCA (Revolve)

It's still a winter time, but when I saw these shorts I could not help it but to start looking forward to summer. I love how fun and colourful they are, so all you need is a simple unicolour top et voilà
you got the perfect summer outfit! :) It really makes me think about summer, long sunny days and enjoying nice weather, can't wait to live it!
Stále je zima, ale když jsem zahlédla tyto kraťasy, tak jsem si nemohla pomoct a už se těším na léto. Jsou super hravé a barevné, takže stačí přidat jednoduchý, jednobarevný top a máte super letní outfit :) Jen o tom píšu a už myslím na léto, dlouhé slunné dny a krásné počasí, už aby to bylo!

I hope you got inspired :)
Love,
Natalia

Doufám, že jste tu našli nějakou inspiraci :)
Love, (není třeba překladu:*)
Natalia


No comments:

Post a Comment

Follow

Instagram